luni, 26 septembrie 2011

Haine de soare

te-am intalnit la bradul cantarii
acolo unde dimineata
mangai lemnul cu sunet de bucium

din apus si pana-n ziua
au curs pe crengile padurii
toti norii din vazduh
si toate stelele si luna
lasand cerul curat
ca ochiul Omului la prima raza -
la prima ziua...

si striga cerul in tacere,
ma cheama catre calmul pur
ce ma trezeste
ce ma aprinde
ce ma imbraca in Soare
din inima si pana-n crestet
din inima pana-n picioare
ca sa am la ziua buna
tot drumul cu pas de foc
pe pamant ca sa-l intorc
la viata lui de-ncepatura.

si-mi ard surcelele
si crucea
si-mi ard zestrile toate
ca sa las sa ma poarte
vitezile cerului toate...

sa ma poarte calmul cerului
si lumina lui grabita de unsoarea rotii
ce invarte Lumea
ce invarte Universul in partile lui toate
mai grabite-acum decat in zilele uitate.

sa imi ard surcelele
si crucea
si zestrile toate
ca sa ies din pantecile asta
ascuns in mine
ce ma ascunde tot pe mine

pruncul fara de gresale.

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/9eGqS78Jkto" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Un comentariu: